ČEZ spouští novou bezplatnou zákaznickou linku.
22.9.2016ČEZ Distribuce spouští pro všechny odběratele elektřiny na svém distribučním území novou bezplatnou kontaktní linku 800 850 860. Ta slouží k hlášení poruch i vyřízení všech distribučních požadavků, jako je například vyjádření ke stavbě, ořez stromoví v blízkosti vedení, žádost o přeložku či dotazy na odstávky.
Na novou linku se všichni dovolají zcela zdarma nepřetržitě 7 dní v týdnu,
24 hodin denně.
„Je to jistě dobrá zpráva pro všechny volající. Uvědomujeme si, že v dnešní době se elektřina stala součástí našeho každodenního života a linka zdarma pro řešení distribuční problematiky je pro naše klienty novým a potřebným benefitem. Bezplatná linka je jen jeden z dalších kroků, kterými směřujeme ke kvalitnější obsluze. Spouštíme nový moderní systém přímé elektronické komunikace, budujeme vlastní call centrum i kontaktní místa. Chceme patřit k evropské špičce mezi distributory,“ vysvětluje Ivo Hlaváč, člen představenstva ČEZ a předseda dozorčí rady ČEZ Distribuce.
Rozdělením informačních systémů a přechodem k samostatné obsluze reaguje ČEZ v předstihu na evropský legislativní trend, směřující k úplnému oddělení distributorů a obchodníků.
Bezplatná linka, nové call centrum, technická konzultační místa i webový portál ČEZ Distribuce nabídne kromě nové linky klientům, ale také obchodníkům s elektřinou moderní způsoby přímé elektronické komunikace přes webový distribuční portál, a dokonce i přímé propojení informačních systémů obchodníka a distributora, které se označuje ESB. V listopadu spustí provoz nového call centra a postupně začíná tvořit síť vlastních technických konzultačních míst s proškolenými pracovníky, kde mohou klienti osobně řešit například připojování svých nových odběrných míst.
Proč volat na 800 850 860
Na novou bezplatnou linku se všichni dovolají nepřetržitě. Hlásit zde mohou nejen poruchy, ale získají také informace o odstávkách elektřiny a řešit mohou veškerou distribuční problematiku, jako je vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci, zaizolování či odizolování vedení, ořezy stromoví v blízkosti vodičů, vytyčení kabelového vedení v terénu, požadavky na HDO, přeložky distribučního zařízení, smlouvy o distribuci elektřiny, požadavky na odplombování či zaplombování odběrného místa a další.
Dosavadní poruchová linka 840 850 860 bude ještě nějaký čas fungovat, nicméně je třeba upozornit, že tato linka není bezplatná.
ČEZ Distribuce, a. s. ze Skupiny ČEZ působí na energetickém trhu České republiky již deset let. Společnost provozuje na území České republiky vedení v délce 163 211 km s 3,6 mil. odběrných míst. Postupnou modernizací, plánovanou rekonstrukcí zařízení distribuční soustavy a proaktivním přístupem stabilně zvyšuje a zajišťuje kvalitní a spolehlivé dodávky elektřiny a plní rostoucí požadavky klientů. Cílenými investicemi do distribučního zařízení je umožňován další rozvoj české ekonomiky a vytvářen prostor investorům a tím i novým pracovním místům v regionech.
Tiskovou informaci portálu eOrlová předal Vladislav Sobol, mluvčí Skupiny ČEZ