
Rekonstrukce dopravní tepny v Orlové v číslech
8.9.2014Příjemný den přátelé,
rekonstrukci hlavní dopravní tepny v Orlové – Masarykovy třídy a ulice Slezská máme za sebou. Stálo to spoustu peněz, ale i nervů a propocených triček.
Stavba, která zahrnuje i rekonstrukci mostu přes báňskou vlečku je financována z Regionální operačního programu NUTS II Moravskoslezsko. Byla započata 30. června 2014 a ukončena 30. srpna 2014.
Rekonstrukce mostu přes báňskou vlečku nadále pokračuje.
My jsme si na závěr tohoto velkého projektu v Orlové připravili článek o těch nejdůležitějších bodech celé rekonstrukce – pěkně v číslech. Ptali jsme se nejen na fakta týkající se materiálu, dopravních značení či pokut, ale také na počty najetých kilometrů na objízdných trasách, které musely absolvovat autobusy ČSAD Orlová.
Investor.: Moravskoslezský kraj
Projekt.: Regionální operační program NUTS II Moravskoslezsko
Zhotovitelé.: EUROVIA CS, a.s., IMOS Brno, a.s. a D.I.S., spol. s r.o., Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace
Celkové náklady.: 71 mil. Kč.
Doba výstavby.: 2 měsíce
Počet dělníků.: 25
Počet použitých dopravních značek.: 563 ks
Dovezený materiál na studenou recyklaci.: 1.400 tun
Asfaltová směs.: 12.960 tun
Počet uložených pokut za nedodržení zákazových značek.: 179
Náklady spojené s objízdnými trasami.: společnost ČSAD Orlová informace neposkytla.
Pevně věříme, že nám zrekonstruovaná dopravní tepna včetně mostů budou sloužit hodně dlouho a že se po nové cestě bude jezdit pohodlněji.
V závěru bychom chtěli poděkovat za poskytnuté informace paní Mgr. Elišce Večeřové (DIS Brno) a paní komisařce por. Mgr. Zlatuši Viačkové (Policie ČR).
DROZDÍK Petr
šéfredaktor